geboorte datum voornaam achternaam lengte geboorteplaats: beroep vader beroep vader moeder beroep moeder woonplaats opgeroepen opmerkingen
5-11-1791 Bart Veen, van 169,4 cm Alkemade ouvrier  werkman Jacob van Veen, overleden niet genoteerd Petronella Jonkman, decedee niet genoteerd Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
4-3-1791 Cornelis Staveren, van 178,8 cm Leimuiden vannier mandenmaker Gijsbert van Staveren, overleden niet genoteerd Marretje Vermei couturiere kleermaakster Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
19-8-1791 Geradus Mulder 167,4 cm Alkemade cordonnier schoenmaker Jan Mulder, overleden niet genoteerd Machteld van Huet niet genoteerd Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
11-12-1791 Jacob Hogendorp 169,4 cm Alkemade timmerman Lourens Hogendorp, overleden niet genoteerd Kniertje van Midden? niet genoteerd Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
15-2-1791 Pieter Egmond, van 159,6 cm Alkemade cordonnier schoenmaker Cornelis van Egmond, decede niet genoteerd Antje Peters couturiere kleermaakster Rijnsaterwoude 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
12-9-1791 Gerrit Dregt, van 174,0 cm Alkemade paysan boer Cornelis van Dregt paysan boer Pleuntje Geilswijk niet genoteerd Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
31-1-1791 Jacob Brunt 168,7 cm Alkemade jardinier tuinder Gerrit Brunt, decede niet genoteerd Kornelia Kelders, decede niet genoteerd Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
13-5-1791 Lambertus Struive 166,1 cm Rijnsaterwoude valet de paysan  tuindersknecht Cornelis Struive, decede niet genoteerd Catharina Bandhout, decede niet genoteerd Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
22-3-1791 Cornelis Meer, van der 167,2 cm Alkemade jardinier tuinder Pieter van der Meer extracteur de tourbes turfsteker Neeltje L'Ami niet genoteerd Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
16-4-1791 Andries Hameren, van 159,6 cm Alkemade jardinier tuinder Antonius van Hameren, decede niet genoteerd Aaltje Verdel couturiere kleermaakster Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
9-5-1791 Willem  Hoogenboom 172,0 cm Alkemade jardinier tuinder Willem Hoogenboom, decede niet genoteerd Neeltje van Tol jardiniere tuinster Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
1-10-1791 Pieter Wereld, van der 168,5 cm Alkemade jardinier tuinder Teunis van der Wereld jardinier tuinder Aaltje van Es niet genoteerd Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
5-4-1791 Hendrik Eeuwijk, van 166,8 cm Aarlanderveen ouvrier terrassier grondwerker Hendrik van Eeuwijk charpentier timmerman Marijtje Spils niet genoteerd Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
9-9-1791 Gerrit Hendrik Groot, de 174,6 cm Alkemade ouvrier terrassier grondwerker Gerrit de Groot, decede niet genoteerd Aaltje Loddik journaliere dagloonster Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
15-6-1791 Mourits Heus, de 166,1 cm Alkemade ouvrier terrassier grondwerker Gerrit de Heus meunier molenaar Willempje van Zeil niet genoteerd Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
29-1-1791 Willem  Zoetemelk 162,9 cm Alkemade ouvrier terrassier grondwerker Jan Zoetemelk, decede niet genoteerd Teuntje Hoogenboom journaliere dagloonster Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
1-3-1791 Huibert Leeuwen, van 163,5 cm Alkemade boueur binman, mandenmaker Cornelis van Leeuwen, decede niet genoteerd Aagje Arishoek journaliere dagloonster Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté  pour se faire inscrire van de huidige lichting  opgeroepene heeft zich laten inschrijven
16-7-1791 Cornelis Zanten, van 161,5 cm Ter Aar valet de paysan  tuindersknecht Dirk van Zanten, decede niet genoteerd Neeltje Oudshoorn travailleé arbeidster Delft 1811 conscrit de la classe de l'an 1810, disont d'avoir ignore son age. S'est presenté  pour etre inscrit dienstplichtige van het jaar 1810, zeggende zijn leeftijd te hebben ontkend. Heeft zich gemeld voor inschrijving
19-6-1791 Hendrik Boer, de (Bakker) 167,4 cm Ter Aar jardinier tuinder Hendrik de Boer, decede niet genoteerd Anna van der Hoorn, decede niet genoteerd Alkemade 1811 de la classe actuellement appelee s'est presenté   huidige lichting dienstplichtige heeft zich gemeld
30-5-1792 Pieter Heemskerk 171,4 cm Alkemade batelier waterman Klaas Heemskerk, decede niet genoteerd Trijntje van Zeil revendeuse kleinhandelaar Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, fils unique d'une veuve  huidige lichting dienstplichtige heeft zich gemeld, enigst zoon van een weduwe
19-12-1792 Johannes Wit, de 159,6 cm Leimuiden peintre vitrier schilder glazenier Pieter de Wit, decede niet genoteerd Gijsje Peron zonder beroep Alkemade 1812 de la classe actuellement appelee s'est presenté   huidige lichting dienstplichtige heeft zich gemeld
11-2-1792 Klaas Kooij 171,8 cm Nieuwkoop timmerman Klaas Kooij, decede niet genoteerd Neeltje Jong en Eel zonder beroep Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, fils aîné d'une veuve huidige lichting dienstplichtige heeft zich gemeld, oudste zoon van een weduwe
13-10-1792 Jacob Los 163,5 cm Alkemade batelier waterman Frans Los batelier waterman Ibeltje Riemersma niet genoteerd Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
september 1792 Jacobus Los 170,5 cm Alkemade arbeider Teunis Los laboreur arbeider Barbara Leliveld niet genoteerd Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
15-7-1792 Wouter Beugelsdijk 165,7 cm Alkemade constructeur de barques botenmaker Pieter Beugelsdijk, decede niet genoteerd Marijtje van der Slobbe, decede niet genoteerd Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
26-7-1792 Hendrik Veer, van der 175,6 cm Alkemade journalier dagloner Willem van der Veer journalier dagloner Geertje van der Geest niet genoteerd Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, frere en service huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving, broer in dienst
17-9-1792 Gerrit Brozius 174,6 cm Alkemade garçon  fermier boerenjongen Hannes Brozius, absent niet genoteerd Elisabeth Vleervoet niet genoteerd Koudekerk, bij L. Zwetsloot 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, le pere quitte son dernier domicile Alkemade sans qu'il a preuve de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, frere en service de son domicile ou de sa vre ou deces
1792 Cornelis Egmond, van 178,6 cm Rijnsaterwoude journalier dagloner Arie van Egmond, decede niet genoteerd Anna Maria de Rots couturiere kleermaakster Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, fils unique d'une veuve huidige lichting dienstplichtige heeft zich gemeld, enigst kind van een weduwe
11-1-1792 Antonius Hunholt 168,3 cm Alkemade garçon  fermier boerenjongen Antonius Hunholt journalier dagloner Antje den Os niet genoteerd Warmond, bij Willem van Gent 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
8-9-1792 Jurriaan Schelling 164,8 cm Alkemade garçon  fermier boerenjongen Pieter Schelling journalier dagloner Marijtje Disseldorp niet genoteerd Koudekerk, bij Kornelis Westgeest 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
2-10-1792 Jan Buurman 179,4 cm Mijdrecht garçon  fermier boerenjongen Laurens Buurman, decede niet genoteerd Helena Groeneveld zonder beroep Alkemade, bij Jan de Jong 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, enfant unique d'une veuve
7-3-1792 Albertus  Heerings 165,2 cm Voorhout garçon  fermier boerenjongen Johannes Heerings, decede niet genoteerd Jacoba Schenkel journaliere dagloonster Alkemade, bij Willem Kwakkenbos 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, sa mere est domiciliée a la Haye
22-1-1792 Simon Hozee 167,4 cm Alkemade peintre vitrier schilder glazenier Hendrik Hozee, overleden niet genoteerd Aagje Langendam, decede niet genoteerd Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire
14-7-1792 Hendrik Tol, van 169,0 cm Alkemade arbeider Mourits van Tol, decede niet genoteerd Anna van der Nagel proprietaire eigenares Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, fils unique d'une veuve
4-11-1792 Cornelis Heus, de 155,7 cm Alkemade ouvrier arbeider Gerrit de Heus meunier molenaar Willempje van Zeil niet genoteerd Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
22-7-1792 Arie Ruit, van der 168,5 cm Alkemade garçon  fermier boerenjongen Cornelis van der Ruit fermier boer Klaasje van den Bosch niet genoteerd Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
25-8-1792 Klaas Leppinghof 183,0 cm Noord Scharwoude batelier waterman Arnoldus Leppinghof, decede niet genoteerd Anna Zee sagefemme verloskundige Alkemade 1812 de la classe actuelle, sa mere s'est presenté  pour lui, fils aine d'une veuve, huidige lichting, zijn moeder heeft zich voor hem gemeld, oudste zoon van een weduwe
26-8-1792 Gijsbert Zijdenbos 158,9 cm Alkemade boulanger bakker Cornelis Zijdenbos boulanger bakker Catharina Wagemans niet genoteerd Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, un frere en service, huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving, een broer in dienst
8-7-1792 Cornelis Hameren, van 168,4 cm Alkemade jardinier tuinder Anthonius van Hameren, decede niet genoteerd Aaltje Verdel couturiere kleermaakster Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
1-9-1792 Josephus Franciscus Smits 130,1 cm Alkemade tailleur kleermaker Hendrik Smits tailleur kleermaker Marijtje van Velzen niet genoteerd Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
6-3-1792 Jan Meer, van der 174,3 cm Alkemade jardinier tuinder Teeuwis van der Meer, decede niet genoteerd Pleuntje Hoogenboom zonder beroep Alkemade, bij Klaas Jansz. v.d. Meer 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, enfant unique d'une veuve, huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving, enigst kind van een weduwe
5-11-1792 Barend Metscher 175,3 cm Alkemade jardinier tuinder Barend Metscher, decede niet genoteerd Marijtje Menke jardiniere tuinster Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, fils unique d'une veuve
11-4-1792 Jacob Spruit 152,1 cm Alkemade jardinier tuinder Teunis Spruit jardinier tuinder Marijtje Zwanenburg niet genoteerd Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
4-2-1792 Cornelis Hoorn, van der 187,4 cm Alkemade jardinier tuinder Cornelis van der Hoorn, decede niet genoteerd Teunisje van Veen journaliere dagloonster Alkemade 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire, fils aine d'une veuve
9-9-1792 Jan Braak, van 158,9 cm Alkemade garçon  fermier boerenjongen Hermanus van Braak, decede niet genoteerd Anna Maria van Loon niet genoteerd Alkemade, bij Willem Verhaar 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
6-1-1792 Mees Zandvliet 164,8 cm Alkemade journalier dagloner Arie Zandvliet, overleden niet genoteerd Antje Meese van der Hoorn, decede niet genoteerd Alphen 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
12-10-1792 Pieter L'Ami niet genoteerd Alkemade militair Pieter L'Ami, detenu niet genoteerd Lijsje Weiman zonder beroep niet genoteerd 1812 de la classe actuelle, sa mere s'est presenté  pour lui, classeur au 33e Regiment 3e Bataillon 4e Compagnie
11-2-1792 Andries Hozee 166,1 cm Alkemade maçon metselaar Willem Hozee voilier jager Jannetje de Vries niet genoteerd Leiderdorp, bij Jacobus v. Heiningen 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
14-8-1792 Adrianus Vink 167,1 cm Alkemade cordonnier schoenmaker Albert Vink meunier molenaar Klaasje Blok niet genoteerd Zevenhoven, bij Casper Beuk 1812 de la classe actuelle, s'est present pour se faire inscrire huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving
7-6-1793 Jan Vaazen 164,2 cm Uithoorn jardinier tuinder Hendrik Vaazen, decede niet genoteerd Antje de Jong zonder beroep Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire, fils aine d'une veuve huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving, oudste zoon van een weduwe
29-3-1793 Jan Teijlingerbroek 161,2 cm Alkemade jardinier tuinder Hendrik Teijlingerbroek, decede niet genoteerd Aaltje de Jong zonder beroep Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving
25-4-1793 Pieter Klink, van 171,9 cm Alkemade revendeur handelaar Leendert van Klink pepienerste boomkweker Cornelia Vuisting niet genoteerd Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving
22-5-1793 Cornelis Klink, van 170,1 cm Alkemade jardinier tuinder Wouter van Klink jardinier tuinder Marijtje de Ruiter niet genoteerd Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving
5-2-1793 Jan Loos 169,4 cm Alkemade jardinier tuinder Cornelis Loos, decede niet genoteerd Aaltje Dijkhof zonder beroep Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving
8-8-1793 Pieter Meer, van der 161,5 cm Alkemade jardinier tuinder Pieter van der Meer extracteur de tourbes turfsteker Neeltje L'Ami niet genoteerd Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving
19-12-1793 Dirk Veen, van 170,7 cm Alkemade commis commies Pieter van Veen  maire burgemeester Niesje Brons niet genoteerd Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire, marié/gehuwd heeft zich gemeld voor inschrijving, gehuwd
23-1-1793 Jan Ronde, de 163,5 cm Alkemade jardinier tuinder Teunis de Ronde jardinier tuinder Antje van Diemen niet genoteerd Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving
4-9-1793 Dirk Voort, van der 170,7 cm Alkemade journalier dagloner Barend van der Voort, decede niet genoteerd Hendrijntje Peters zonder beroep Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving
1-6-1793 Maarten Hoogeveen 164,2 cm Alkemade garçon  laboureur boerenjongen Cornelis Hoogeveen, decede niet genoteerd Jannetje Koelewijn blanchisseuse wasvrouw Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire, fils aine d'une veuve huidige lichting,  heeft zich gemeld voor inschrijving, oudste zoon van een weduwe
20-3-1793 Klaas Colijn 165,5 cm Alkemade timmerman Willem Colijn, decede niet genoteerd Aagje van Leeuwen zonder beroep Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving
17-7-1793 Nicolaas Dregt, van 177,2 cm Alkemade garçon  fermier boerenjongen Cornelis van Dregt fermier boer Pleuntje Geilswijk/Geelswijk niet genoteerd Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving
2-7-1793 Leendert Hoorn, van der 180,3 cm Alkemade journalier dagloner Laurus van der Hoorn journalier dagloner Matje Schouten niet genoteerd Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire, frere en service heeft zich gemeld voor inschrijving, broer in dienst
19-2-1793 Johannes Struive 158,9 cm Castricum charron wagenmaker Cornelis Struive, decede niet genoteerd Trijntje Bandhout niet genoteerd Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving
22-9-1793 Albertus  Eeuwijk, van 165,5 cm Aarlanderveen journalier dagloner Hendrik van Eeuwijk charpentier timmerman Marijtje Spils/Spilst niet genoteerd Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving
4-2-1793 Cornelis Vries, de 163,1 cm Alkemade fleuriste bloemist Jan de Vries fleuriste bloemist Lijsje Mostert niet genoteerd Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving
17-1-1793 Jacob Koning, de niet genoteerd Alkemade niet genoteerd Jan de Koning revendeur handelaar Antje Kuiper niet genoteerd Alkemade 1813 pas en etat d'exercer quelque profession, est representé  par son pere niet in staat enig beroep uit te oefenen, is vertegenwoordigd door zijn vader
13-12-1793 Lambertus Veen, van 160.9 cm Alkemade jardinier tuinder Jacob van Veen, overleden niet genoteerd Pieternella Jonkman, decede niet genoteerd Alkemade 1813 s'est presenté  pour se faire inscrire heeft zich gemeld voor inschrijving